Bytový designér to nemá jednoduché. Pracuje totiž se dvěma zdroji, tím prvním je samotný zákazník a druhým je osobní vkus. Bytovému návrháři se musí povést svůj vlastní návrh přepracovat do podoby, která bude zákazníkovi vyhovovat, tím pádem je ve hře nejen samotná koncepce, ale i psychologie. Nejde o to, někoho přesvědčit, nýbrž dobrat se společnou cestou k nějakému konsenzu.
Návrháři bývají postaveni do úlohy vypracovat řešení různě tvarovaných interiérů, příbytků přízemních či patrových, o skromné i velké rozloze, a mívají za úkol řešit i složitější koncepty v návaznosti na domovní terasy, členité okrasné zahrady s bazény a začlenění zahradních staveb, jako jsou altány či pergoly.
Každý designér by se měl dnes opřít o svůj webový portál, a to zejména na základě zkušeností a znalostí. Měl by v něm předvést některá dosavadní řešení a zaměřit se jak na jejich funkčnost, tak i estetický vzhled. Co však nelze opomenout, je synchronizace tvůrčí činnosti s webovými vyhledávači. Ty jsou totiž mnohdy nekompromisní, a nepromíjí chyby, související například s řešením SEO. Kdo se touto problematikou příliš nezabývá, a podcení SEO audit, může být zaskočen tím, že vyhledávač dá přednost někomu jinému. A třeba i tomu, kdo zdaleka nenabízí takové možnosti, jako vy.
Analýza klíčových slov je nutnou podmínkou k úspěchu v postupu vpřed mezi ostatní konkurencí, a ta je v některých oblastech poměrně obsáhlá. Nenechte se zbytečně převálcovat a zastrčit do ústraní, kam vás vyhledávač může velmi rychle umístit, pokud vám SEO nic neřekne, a domníváte se, že je to zas jen nějaký reklamní trik, jak vytáhnout z lidí další peníze.
A co říci na závěr? Neusínejte na vavřínech, protože i přes dobře zpracované SEO si nebudou lidé vybírat někoho, kdo jim nenabídne něco zajímavého, a kdo jim také nebude naslouchat.